قوانین مرجوعی
رویه های بازگشت کالا
اصالت و سلامت تمامی کالاهای فروشگاه قبل از ارسال توسط کارشناسان بررسی میشود ولی با این وجود ممکن است پس از تحویل کالا به خریدار مشکلاتی وجود داشته باشد که در ادامه به آن میپردازیم:
- در صورت مشاهدهی هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به بخش پشتیبانی اطلاع دهید. اگر مغایرت از روی جعبه (رنگ یا مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد کالا را از حالت پلمپ خارج نکنید.
- در صورت مغایر بودن سفارش شما با کالای دریافتی لطفا بدون باز کردن و یا استفاده از آن، ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته و اقدامات لازم برای مرجوع کردن کالا را انجام دهید. فروشگاه تنها در صورتی که بسته بندی اصلی حفظ شده باشد مسئولیت بازگشت کالا را به عهده می گیرد.
- قطعات داخلی کامپیوتر از قبیل مادربرد، کارت گرافیک، پردازنده، انواع حافظه و ... شامل 7 روز مهلت تست و عودت کالا نمیشوند و هرگونه ایراد فنی بر عهدهی شرکت گارانتی کننده میباشد.
- کالاهای فاقد گارانتی شامل 7 الی ۱۰ روز مهلت تست و مرجوعی نمیباشند اما شما میتوانید برای اطمینان از سالم بودن کالا، در هنگام خرید از کارشناسان ما درخواست تست فنی داشته باشید.
- برای سایر کالاها که نیاز به مهلت تست دارند، فروشگاه 7 الی ۱۰ روز ( بسته به نوع کالا) فرصت برای بازگشت کالا درنظر گرفته است.
شرایط استفاده از 7 الی ۱۰ روز مهلت تست
در صورت بروز مشکل فنی از زمان تحویل کالا به مدت 7 الی ۱۰ روز، با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و اطلاع دهید و بعد از تایید کارشناس، کالا را مرجوع نمایید.
بعد از تحویل کالای مرجوعی در فروشگاه، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری به وسیلهی تیم کارشناسان فنی بررسی میشوند و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول سرویس 7 الی ۱۰ روز مهلت تست میشود.
کالای مرجوعی می بایست در بسته بندی اولیه همراه با تمامی اقلام و جعبه اصلی فرستاده شود.
مواردی که شامل سرویس فوق نمی شود:
- ضربه، شکستگی، خط و خش، استفاده نامناسب و متفاوت با پیشنهاد سازنده (که در دفترچه راهنمای کالا درج شده است)
- کالاهایی که قبل از ارسال توسط کارشناسان تست شده باشند.
- پیکسل سوخته و معیوب صفحه نمایش (LCD/LED) که کمتر از 4 عدد باشد.
- هرگونه دستکاری و بازشدگی محصول
با ما از طریق راههای ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما